איך לנצל את החגים לצמיחה ולא לצאת מהם תשושים עסקית

אחרי החגים? בחגים!

איך לנצל את החגים לצמיחה ולא לצאת מהם על ארבע.

הלקוח החדש, זה שיגיע מיד אחרי החג, לא ירצה לראות מולו מישהו מותש. התדמית שתיצרו בשניות הראשונות של הפגישה יקבעו אם הוא יהיה שלכם או לא. איך תתכוננו בחגים.

אחד הדברים הקשים לעצמאי הם החגים. אלה שמגיעים מיד אחרי הקיץ, בו חצי מדינה בחו״ל, אלה החודשים בהם קשה בד״כ להניע משהו חדש, קשה ליצור פגישות. אבל מכאן זה תלוי בנו.

איך ננצל את הזמן הזה? בד״כ יום רודף יום, אין זמן למחשבה, ליצירת תוכן, למבט חודש קדימה. מתי יש לנו זמן לזה? בחגים.

נכון, יש ילדים על הראש ולא מעט תעסוקה אחרת, אבל ניהול זמן נכון ישאיר לנו זמן למנוחה ולמחשבה. כדי שמשהו חדש יכנס, משהו ישן ופג תוקף צריך לצאת. החגים הם זמן מעולה להתחדשות וזו הזדמנות שלנו לדעת שאחרי החגים יש הזדמנויות חדשות ולקוחות חדשים. איך ניראה בעיניהם?

דעו לנצל את המנוחה- קודם כל לנוח, אחר כך לחשוב קדימה, וכשיוצא החג (ולפני שנכנס חדש) צרו תוכן חדש, תכנית עבודה חדשה, רעיונות חדשים.

למה זה חשוב?

כשיגיע לקוח חדש, הוא יסתכל עליכם בלי להתחשב בעובדה שהיו חגים והיה לכם קשה. הוא ירצה לראות מישהו רענן, מלא אנרגיה, והרושם הראשוני שתיצרו זה מה שייצרב בתודעה שלו. בואו מהחגים חדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current month ye@r day *