איפה הקהל נמצא ואיך אני מגיע אליו

שתי שאלות כל מי שעוסק בשיווק, מיתוג ומכירות צריך לשאול את עצמו לפני שהוא יוצא לדרך.

השאלה הראשונה- איפה הקהל שלי נמצא?

השאלה השניה- מה אני מספר לו כדי לתפוס את תשומת הלב שלו?

אתחיל דוקא בשאלה השניה- מה אני מספר ?

אנחנו בעולם של ״תנועת האצבע״, אותה תנועה איתה אנחנו מחליקים על המסך של הסלולרי שלנו, מעבירים עוד סיפור ועוד סיפור ולא מתייחסים אליו, כי הוא לא מעניין אותנו, או יותר נכון- לא עשה משהו כדי שנעצור עליו. אם מותג מצליח לספר סיפור מעניין ורלוונטי, נעצור, נסתכל- ועברנו את השלב הקשה ביותר, משיכת תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי. מכאן אנחנו צריכים לספר ללקוח סיפור שירתק אותו ויגרום לו להישאר איתנו- כך נמכור יותר.

איפה הקהל שלנו נמצא?

בסלולר, באינטרנט. שם אנחנו נמצאים רוב היום שלנו. נכון, זה מפתה לשים מודעה במקומון, זה נחמד לקנות שלט חוצות, אבל אם אתם רוצים החזר השקעה נבון, תשקיעו היכן שהקהל שלכם נמצא. הקהל שלכם נמצא בסלולר. 93% מהישראלים מחזיקים סמארטפון, מעל 85% גולשים בו (גם בבית). כמה פעמים ביום אתם נוגעים בעיתון שלכם? וכמה פעמים ביום, לשם השוואה, אתם נוגעים בטלפון שלכם? הנה התשובה היכן אתם צריכים להשקיע ולאן לכוון.

קודם כל תיצרו מותג מעניין, סיפור שימשוך תשומת לב, אחר כך תחליטו איפה הקהל שלכם נמצא ושם תפיצו את אותו סיפור

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current month ye@r day *