למה סנאפצ׳ט תופסת תאוצה ולמה החברה שלכם צריכה להיות שם

סנאפצ׳ט, האפלקיציה/רשת חברתית/העברת וידאו ותמונות מיידית, תופסת יותר ויותר תשומת לב בעולם העסקי. עד לפני מספר חודשים סנאפצ׳ט תפסה את עיקר תשומת הלב של ילדים ונוער, אבל אחרי שקיבלה שתי הצעות (אחת מפייסבוק על 3 מיליארד דולר) ואחת מגוגל (4 מיליארד דולר) וסירבה, כנראה שיש בסנאפצ׳ט משהו מעבר לרק העברת תמונות שנמחקות.

מה זו סנאפצ׳ט? רשת חברתית בה אפשר להעביר וידאו ותמונות לחברים, והתמונה/ סרט נמחקים לאחר הצפיה בהם.

אז מה יש בסנאפ׳צט שגורם להרבה חברות להשקיע ברשת הזו תשומת לב ותוכן?

זה די פשוט, אבל גאוני. המלחמה של כל משווק היא על תשומת ליבו של הלקוח, ואם אני מייצר תוכן טוב

 שהלקוח שלי יודע שהוא נמחק ויש רק הזדמנות אחת לראות את התוכן הזה, הרי שמאה אחוז מתשומת ליבו של הלקוח תהיה מופנית אל אותו תוכן. הוא לא יזפזפ, לא יעצור לרגע (אי אפשר), ולא יענה לשיחה או לווטסאפ. ואם כל תשומת ליבו של הלקוח שלי מופנית אלי, הסיכוי שלי למכור גדול יותר.

 איך עושים את זה? מייצרים ״סיפור״ (תוכן שמחזיק מעמד 24 שעות, אבל אחרי שצפית בו אי אפשר לראות אותו שוב) והעוקבים שלכם רואים אותו ומתרכזים רק בו. האתגר הוא לייצר תוכן שכזה, בצורה יצירתית, מרתקת, ושנותנת ערך מוסף ללקוחות.תשומת לב, זו המלחמה העיקרית של אנשי השיווק, סנאפצ׳ט היא פלטפורמה מעולה.
רק דעו לנצל אותה נכון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current month ye@r day *