סבלנות+השקעה= הצלחה

עניין של שיווק הוא עניין של שני קצוות מנוגדים.

מצד אחד השקעה בכל הכוח ומצד שני סבלנות אינסופית.

למה?

העולם של היום מכריח אותנו להשקיע. כל חברה שרוצה לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים וחיה בעולם מציאותי מבינה שפרסומת עושה חלק מהעבודה אבל רוב האנשים מזפזפים את הפרסומות. באנרים באתרים? נו באמת. פופאפים של פרסומות שקופצות מול העיניים? תודו שהדבר הראשון שעובר לכם בראש זה ״איפה פה ה x

מה זה עושה לנו? מכריח אותנו להיות יצירתיים, לייצר תוכן, תוכן איכותי טוב שיתפוס תשומת לב ואחר כך לדעת לשים את אותו תוכן במקומות בהם הקהל נמצא. אנחנו חייבים להתאים את התוכן לכל פלטפורמה, כי מה שמתאים לאינסטגרם, לא בהכרח מתאים לפייסבוק ולא עובד בסנאפצ׳ט.

ואז? להיות סבלניים. להיכנס לתודעה של מישהו לא קורה בשנייה. נייקי לא הצליחו בשנה אלא בשנים של עבודה, בהטמעה, ביצירת מוצר איכותי וסיפור סביבו. רוצים להיות כאלה? תשקיעו במוצר טוב, אחר כך ביצירת תוכן איכותי ורלוונטי, ותהיו סבלניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current month ye@r day *