מה אומרים הלקוחות

חוה רוזלסקי, בעלת המותג ״בלה״ לבגדי ילדים:

״בפעם הראשונה שראיתי אותך בקפה הקטן והשכונתי התיישבתי ובהפגנתיות והצהרתי – אני לא יודעת איך עושים ומה עושים, הכל מסובך ומסורבל! אני רוצה שאתה תנהל ותעשה הכל בשבילי. אני לא יודעת איך למתג את עצמי ואיך לשווק את עצמי, יש לי נפש של אמן…אני יודעת להמציא, לצייר, לתפור כל השאר ממני והלאה. אה…ואני לא נוגעת במחשב!  בחיוך ידידותי, בסבלנות ובאצילות אמרת לי " אל תדאגי עוד כמה מפגשים ביחד והמילים שלך, החשיבה שלך והיכולות שלך יקבלו תפנית."   וכך היה!   העבודה איתך היתה כל כך אמיתית, יסודית ומעשירה. קיבלתי את כל הכלים להצלחה!    

תודה לך איש נפלא על המקצועיות. הסבלנות והחברות.                                                                                       חוה.״

אביגיל אודרברג, בעלת ״החממה״ מרכז להורים וילדים:

היה לי חלום…לא מוגדר, לא מוסבר, אפילו לא בר ביצוע מבחינתי, רק חלום! שאלת, חקרת, בדקת, ידעת בדיוק מה. מהן השאלות הנכונות, על מה לחשוב, על מי לחשוב בדיוק, בדיוק רב אפילו.

זה היה תהליך, אבל אני מאמינה גדולה בתהליכים. תמיד רוצה כאן, עכשיו ומהר אך מבינה בראש שבלי תהליך זה לא יכול להיות הטוב ביותר וזה מה שיצא. היום, אני נכנסת לחלום שלי, לחממה שלי ורואה אותו מתורגם עד לפרט הקטן מהצבעים, לתחושות, למסרים וקולטת שהחלום הוא בעצם מציאות. יודעת, בזכות ההדרכה והליווי שלך, להסביר בדיוק מופתי למה החממה שלי זה המקום הנכון לכל ההורים וההורים שבדרך. הבנתי בזכות התהליך איתך למה המקום שלי מבודל, מיוחד, למה הוא התשובה.

החממה להורים וילדים הוא מותג, מותג מיוחד וייחודי כאן בחוף הכרמל ועל כל תודה ענקית.

תודה שהקשבת, שכיוונת, שהדרכת, שליווית ובעיקר לא וויתרת איפה שאני כבר רציתי לוותר…

בהערכה רבה

אביגיל״

 

אורן עוזרד- סגן ראש המועצה חוף הכרמל

״עד כמה מיתוג ושיווק מדויק משמעותי במערכת בחירות לרשויות מקומיות? מתברר

שהרבה. איזה תפקיד יש לרשתות החברתיות ולניו מדיה בקמפיינים פוליטיים של קהילות
קטנות יחסית? מתברר שגדול.

עם גיל לבנוני עבדתי במערכת הבחירות לראשות המועצה האזורית חוף הכרמל ב- 2014.
נכנסנו מאוחר יחסית לשוק שהיה לכאורה רווי וללא מקום ל"מוצר" פוליטי נוסף. ראש
מועצה מכהן שרץ לקדנציה שלישית ומועמד אלטרנטיבי שכבש מקום בדעת הקהל עוד
במערכת הבחירות הקודמת ב- 2009, יצרו תנאי התחלה קשים. המועצה האזורית חוף
הכרמל כוללת 26 ישובים, קיבוצים, מושבים ושני ישובים עירונים – קיסריה ועתלית.
הביזור וההטרוגניות הציבו אתגרים נוספים.

גיל לקח על עצמו את תכנון המיתוג והשיווק והוצאתם לפועל בשילוטי חוצות, דיוור
ישיר, עיתונות מקומית ובעיקר ניו-מדיה. בממד האסטרטגי כללה העבודה בניית תכנית
אסטרטגית המבדלת אותי כמועמד משני המועמדים האחרים, מדגישה את היתרונות היחסיים
ומבססת תודעה של מוצר איכותי. מסרי העל של התכנית הופצו בעקביות ומוקדו
באוכלוסיות הישובים השונים על פי צורך. ברמה הטקטית כללה הופצו המסרים דרך מאות
שיחות ערניות ברשתות החברתיות. מלבד דף הפייסבוק והאתר הישירים של הקמפיין, גיל
והצוות עליו הוא ניצח, יזמו והגיבו בזמן אמיתי על מספר גדול של דפי פייסבוק
שהיו חלק מהזירה המקומית.

ניהול מערכת בחירות דורש הערכות מצב, ניהול מיני משברים וסיעורי מוחות תכופים.
מכפיל הכוח של עבודת צוות הוא יתרון משמעותי. בפן זה העבודה עם גיל היא חוויה.

הקמפיין היה הצלחה שבמידה קריטית הייתה תלויה בשיווק וניהול ניו-מדיה נכונים
אותם הוביל גיל! ההישג בבחירות היה מרשים!

אורן עוזרד