אסטרטגיית מותג- למה?

כי בידול מגדיל מכירות

להיות שונה משמעותו לבלוט. כשאתה בולט ושונה- אם כחברה, ואם כמוצר, אתה יכול למכור.

למכור, לשמר לקוחות או להשיק מוצר חדש- את זה אתה יכול לעשות רק דרך בידול ואסטרטגיה.

מיתוג, תדמית- מהם למעשה? למה אנחנו זקוקים להם בחיי היומיום שלנו? בעבודה שלנו?
מיתוג הוא צריבת אסוציאציה בתודעה, תהליך בו אנחנו מצמידים למוצרים וחברות תכונות המאפיינות אותם. ממש כמו שוולבו מזוהה עם רכב בטיחותי, כך לכל מוצר יש תכונות מבדלות. את התכונות הללו מבליטים ולפיהן בונים אסטרטגיית מיתוג ושיווק. כשיש בידול קל יותר למכור, לשווק, להגדיל רווחים.
בלי בידול ומיתוג אתם עוד מוצר כמו כולם.
למה אנשים יעדיפו להיכנס לארומה ולא ל"קפה משה"?
מדוע מי שתרצה לקנות לבן זוגה חולצה היא תרכוש "ראלף לורן" ולא "סריגי דינה"?
מהי הסיבה בגללה אמהות ירכשו דווקא "שילב"?
הסיבה פשוטה: כל אותם שמות מזוהים עם הצלחה, איכות וייחודיות המבדלת אותם ושמה אותם מעל השאר.

צרו קשר ונתחיל לבנות את אסטרטגיית המותג שלכם